Okulumuz 4/A Sınıfı öğretmeni Duygu YAZAR'ın kurucu ortak olarak yürütmekte olduğu Our common language game( ortak dilimiz oyun) adlı projemiz.
OUR COMMON LANGUAGE GAME
(ORTAK DİLİMİZ OYUN)
Projemizi 5'i yabancı uyruklu olmak üzere toplam 15 öğretmen ve 105 öğrencimiz ile yürütmekteyiz.
PROJE ADI:
OUR COMMON LANGUAGE GAME (ORTAK DİLİMİZ OYUN)
PROJE HAKKINDA:
Due to these differences, students from different cultures cannot achieve full and permanent learning in tehireducational activities. The common denominator that all children knowingly, fondly do is the game. In this Project, we aim to achieve full and lasting learning by transforming our cultural differences into cultural richness and we will use the game based learning method in our courses. We also plan to use web2 tools in our activities.
Farklı kültürlerden gelen öğrencilerimiz, bu farklılıklar nedeniyle eğitim öğretim faaliyetlerinde tam ve kalıcı öğrenmeyi gerçekleştirememektedir. Bütün çocukların bilerek, severek, anlayarak yaptıkları ortak paydaları oyundur. Bu projede, oyun tabanlı öğrenme metodunu derslerimizde kullanacak, kültürel farklılıklarımızı kültürel zenginliğimize çevirerek, kalıcı öğrenmenin gerçekleşmesini amaçlamaktayız. Ayrıca, faaliyetlerimizde web2 araçlarından da faydalanmayı planlamaktayız.
HEDEFLER:
- To apply the game-based learninig method on the specified topics
- To provide complete and parmanent learning in students
- To develop entrepreneurship by increasing self-confidence of our students
- To improve our students' communication skills
- To enable our students to benefit from current information Technologies
- Oyun tabanlı öğrenme metodunu belirlenen konularda uygulamak.
- Öğrencilerde tam ve kalıcı öğrenmeyi sağlamak.
- Öğrencilerimizin özgüvenlerini arttırarak, girişimciliklerini geliştirmek.
- Öğrencilerimizin iletişim becerilerini geliştirmek.
- Öğrencilerimizin güncel bilişim teknolojilerinden faydalanmasını sağlamak.
ÇALIŞMA SÜRECİ:
November: Participation of partners, Project logo and poster prepation.
December: To teach the opposite words with the Bingo game. Web2 tools: cram
January: To teach synonym words through puzzles. Web2 tools: learning apps
Ferbuary: To teach one of our values through nursery rhymes. Web2 tools: voki
Marc: Story creation with story card. Web2 tools: toondoo
April: Creating a common story. Web2 tools: storyjumper
May: eTwinning Day, outdoor-classroom day, common products, exhibition, closing.
Kasım: Ortakların belirlenmesi, proje logo ve posterlerinin hazırlanması.
Aralık: Zıt anlamlı kelimelerin tombala oyunu ile öğretilmesi. Web2: crams.
Ocak: Eşanlamlı kelimelerin bulmaca yoluyla öğretilmesi.web2: learning apps.
Şubat: Değerlerimizden bir tanesinin tekerleme yoluyla öğretilmesi. web2: voki
Mart: Hikaye kartları ile hikaye oluşturma. Web2: Toondoo
Nisan: Ortak bir hikaye oluşturulması. Web2: storyjumper
Mayıs: Ortak ürünler, etwinning günü, okul dışarıda günü, sergi, kapanış.
BEKLENEN SONUÇLAR:
To provide complete and permanent learning, to train individuals who will be confident and have comminication skills are our expected results.
Tam ve kalıcı öğrenmeyi sağlamak, kendine güvenen, iletişim becerisine sahip bireyler yetiştirmek beklenen sonuçlarımızdır.
PROJE ETKİNLİK LİNKLERİ
1.Project Exhibition Works (Proje Sergi Çalışmalarımız)
https://padlet.com/dygyzr50/xo5qux1m4txr0b0d
https://www.storyjumper.com/book/read/76254165/5decc82c74938
https://www.voki.com/site/pickup?scid=16070387&chsm=f163ebe7bc4aef787686cb32961bb6c5
https://www.youtube.com/watch?v=rkdIrV-IQ_g&feature=emb_logo
https://www.storyjumper.com/book/read/84166415
Adres:
YENİ MAH. OSMANCIK CAD. NO 70 KADINHANI / KONYA
Telefon
0332 835 90 04